Spelen stemmen positief

Ruim vier op tien Nederlanders zeggen dat de goede prestaties van de Nederlandse sporters op de Olympische Spelen in Sochi hun humeur positief beïnvloedden.

Kansen
Dit biedt mooie kansen om positief onder de aandacht te komen bij uw (potentiële) klanten. Een oranje-actie van uw bedrijf geeft de klant ongetwijfeld ook een fijn gevoel. Dat is dus een prachtige manier om uw bedrijf, diensten en/of producten te promoten. Heineken en Volkswagen haakten goed in op de Olympische winterspelen, maar ook voor kleinere bedrijven is het erg interessant.

Groot bereik
Ruim driekwart van de Nederlanders voelde zich tijdens de Olympische Winterspelen betrokken bij de Nederlandse Olympische ploeg en volgde de berichtgeving over de Spelen in de media goed. Met een leuke actie kunt u gemakkelijk de aandacht trekken van een groot publiek.

WK voetbal in Brazilië
Grijp de kans en trek de aandacht door in te springen op het volgende grote sportevenement: het WK voetbal in Brazilië. Ook komende zomer kunt u scoren met een leuke verkoopactie!

We hebben een aantal voorbeelden van oranje artikelen voor u geselecteerd. Wij denken graag met u mee om een toepasselijke actie op touw te zetten. Neem hiervoor vrijblijvend contact met ons op.

Bron: De statistische gegevens die hierboven genoemd zijn komen uit de Olympische Barometer, een online onderzoek dat marktonderzoekbureau Trendbox in samenwerking met Activate &Co heeft uitgevoerd onder een landelijk representatieve steekproef.

This entry was posted in Algemeen. Bookmark the permalink.

Comments are closed.